Pierwszy wyjazd za nami! Grupa Nordic Walking FAN Team w dwuosobowej załodze (Marcin Spitalniak i Kasia Moskal) wybrali się w dniach 28- 30 lipca 2007 roku na pierwszą wyprawę. Jako miejsce docelowe wybrali Zakopane i okolice, gdzie mogli po raz pierwszy przetestować sprzęt. W ciągu dwóch dni zwiedzili nasze piękne góry.

Bardzo krótka, ale za razem treściwa trzydniowa podróż. W trzy dni przy pięknej pogodzie zobaczyliśmy największe atrakcje Tatr i Zakopanego.

Pierwszą wyprawę odbyliśmy na Giewont. Po drodze zobaczyli takie miejsca jak Hala Kondratowa oraz Przełęcz Kondracka.

Drugiego dnia postanowiliśmy wykorzystać cały dzień. Za cel obraliśmy szlak Łysa Polana – Wodogrzmoty Mickiewicza – Dolina Roztoki – wodospad Siklawa – Dolina Pięciu Stawów – Świstowska Czuba – Kopa – Kępa – Morskie Oko – Czarny Staw – Łysa Polana.

Trzeciego dnia pozostało nam zwiedzanie Zakopanego. Zwiedziliśmy między innymi Wielką Krokiew, Sanktuarium Matki Boskiej Fatimskiej.

Po czym nocnym pociągiem obraliśmy kurs na Wrocław. Wyprawę uznaliśmy za udaną, gdyż osiągnięte zostały wszystkie postawione sobie cele, mieliśmy okazję poznać nowych ludzi zainteresowanych Nordic Walking, dowiedzieliśmy się o nowych technikach i poprawili styl swojego dotychczasowego chodu. Poza tym zwiedzaniu towarzyszyła dobra zabawa i miłe spędzanie czasu.

Zapraszamy do przeczytania relacji z wyprawy TUTAJ