W tym roku pogoda sprzyja i już w marcu ruszyliśmy z naszymi wycieczkami rowerowymi. Pierwszą w tym roku podróż były podwrocławskie pałace i zamki. Udaliśmy się na zachód od Wrocławia i podziwialiśmy perełki w naszej okolicy.

Byliśmy między innymi w Pałacu Aleksandrów, Pałac Brzezina oraz zamki w Wojnowicach i Leśnicy.

Pogoda początkowo nieco odstraszała, jednak słoneczko się pojawiło ok. 10 stopni na termometrach, można ruszać. Spotkaliśmy się na parkingu przy rondzie Pileckiego. W czasie zbiórki przystąpiliśmy do montażu flag rowerowych. Szybka kawa i w drogę.

Najpierw udaliśmy się w kierunku Smolca, początkowo stosunkowo nową ścieżką rowerową wzdłuż ulicy Mińskiej. Dalej skręciliśmy na Krzeptów i Skałkę.

Tempo jak na pierwszy wyjazd bardzo fajne ok. 18,5 km/h. Pierwszy przystanek to podwrocławski Samotwór i Pałac Aleksandów.

ROAD to Wrocław | nowe stroje FAN Bike Team, Pałac Aleksandrów

Po chwili w przepięknym pałacu wybudowanym przez twórcę Bramy Brandenburskiej, udaliśmy się dalej. Mijaliśmy kolejno Gałów, Lutynię później na chwile znów wróciliśmy do Wrocławia. Wyjechaliśmy na drogę krajową 94 po chwili skręciliśmy w kierunku Mrozowa. Tam zobaczyliśmy pałac, w którym obecnie jest zakład opiekuńczo-leczniczy.

Później udaliśmy się do Wojnowic, tam jednak zamek na wodzie wciąż jest nieczynny, a szkoda bo było to ciekawe miejsce blisko Wrocławia.

Ostatnim przystankiem pod Wrocławiem, był Pałac Brzezina, miejsce również znane rowerzystom, blisko miasta, spokojna trasa i park, gdzie można w ciepły dzień posiedzieć. Po przerwie na małe co nie co, ruszyliśmy do Wrocławia. Trasę zakończyliśmy na zamku w Leśnicy skąd każdy pojechał w swoją stronę.

Niebawem więcej zdjęć w galerii.

ROAD to Wrocław

bo sport tworzą ludzie i ich myślenie

Nasza organizacja korzysta z pomocy Wrocławskiego Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych SEKTOR 3 prowadzonego przez Fundację Wspierania Organizacji Pozarządowych „Umbrella” a współfinansowanego przez Gminę Wrocław.